måndag 6 maj 2013

Gravidvecka 20...

Började morgonen med ett BM besök. Alla mina värden var bra, HB 135, blodsockret låg på 8.6 men då hade jag precis ätit frukost samt stressat eftersom det var bilkö till sjukhuset imorse. Stress är inte bra för mitt blodsocker.

Livmodern var nu i höjd med naveln ungefär och jag väger 57 kg. Alltså har jag nu endast -1kg från ursprungsvikten. Det går framåt med andra ord.

Bebis hjärta tickade på och sparkade och levde rövare där inne. Mysigt med sparkar än så länge. Vänta bara tills bebis får för sig att sparka på urinblåsan...

Dagens outfit fick bli min OM velourtunika som matchade mina Mololeggings Feathers riktigt bra.

Må gott i vårvärmen alla! Ikväll skall jag visa bild på mitt lilla växthus maken skruvade ihop åt mig igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan