onsdag 22 maj 2013

I provrummet...

Igår kväll kom jag på att jag fått reklam från Lindex för ett par dagar sedan. Den hade förblivit oöppnad då vi höll på att storstäda inför helgens 2:års kalas och då stod reklamen så fint inkilad mellan micron och vår Nespressomaskin och väntade på att bli öppnad.

Penélope Cruz visade en tunika i reklamen som jag fastnade lite för. Så jag tog en tur ut på lunchen idag och mitt mission var att prova just en sådan tunika som hon hade på sig.

Här nedan kan ni se resultatet i provrummet:

Jag valde en storlek small och jag inser att jag kommer kunna ha denna hela sommaren trots den växande gravidmagen! Den är väldigt rymlig i storleken får jag säga.

En prisvärd tunika med 3/4 ärm som fanns i färgerna cerise, turkos, kornblå, grått och vitt.
Endast 129 kr styck kostade de.

Min kasse

Barnens kasse

Vad jag köpte till slut får ni se senare ikväll....

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan