onsdag 8 maj 2013

Onsdagens tråkiga...

Regn utanför fönstret och ett besked från experter på Odd Mollys huvudkontor i Stockholm gjorde molnen än mörkare denna onsdag.

Minns ni koftan jag köpte på Tradera som jag misstänkte var en kopia?

Ja, det är inget annat än en simpel %¤*#!! KOPIA. 

Jag har kontaktat säljaren ytterligare en gång och bett om att få häva mitt köp eftersom jag har laglig rätt till det då det är säljaren som sålt ett oäkta plagg till mig. Men nej, säljaren VÄGRAR att ersätta mig och hävdar bestämt att säljaren köpt koftan i god tro och inte haft för avsikt att luras. 

Som att stånga huvudet mot en vägg. Tala för döva öron. Säljaren förstår uppenbarligen inte allvaret i detta. Jag kommer gå vidare med en anmälan till polisen samt anmäla till Tradera än en gång och vädja om att få säljaren avstängd. Kanske får jag inte mina pengar tillbaka men jag tänker inte ge upp utan en fight, så det så!


1 kommentar:

  1. Så tråkigt med ditt traderaköp..Hoppas att du aldrig mer råkar ut för något sånt. :(
    tack för din finfina kommentar inne hos mig och ha en fin långhelg!
    kramar

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan