fredag 17 maj 2013

Dagens bästa...

Jag har letat linnen ett tag nu, och helst med spetskant nedtill. Men jag har inte hittat några bra prisvärda alternativ så det har inte blivit några inköp. Såg ett linne på Nelly.com Rosamunde men avskräcktes av priset på 549 kr eftersom jag ville köpa fler linnen än bara ett.

Men när jag poppade in på Ica Maxi efter jobbet idag så gick jag den vanliga rundan till kläderna/leksakerna/trädgårdsavdelningen och såg att det hängde långa linnen på en ställning. Den var välfylld så antagligen hade de precis fått in dem. Än bättre var priset på 99 kr stycket. MEN så såg jag att de hade ett erbjudande på köp 2 betala 149 kr. Så jag köpte mig 4 linnen i 4 olika färger. Vitt, svart, marinblått och turkost. Jag valde storlek M eftersom jag ville kunna växa i dem med tanke på gravidmagen. Nu blev det visserligen ingen spets på dessa linnen, men det känns som att jag kommer klara mig ändå. 


Mitt nyinköpta långa linne från Ica Maxi My wear stl M och Molo leggings "Poppy" stl 152.


I köksfönstret står mina vita Mårbackapelargoner som jag planterade i större krukor helgen som var. De har växt en hel del sen dess. De trivs i solskenet och värmen. Ja och vilken värme vi fått. Helt galet att gå från minusgrader till 25 plus på bara några dagar. Hoppas värmen får stanna ett par dagar.




Imorgon blir det storstädning av huset inför stundande kalas på söndag och blir det lika varmt som idag även imorgon lär jag få börja i ottan om jag ska klara av värmen. Blir till att leta fram den lilla plaskpoolen till barnen också.

Fredag kväll, dags att lägga upp benen i viloläge och slappa resten av kvällen.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan