torsdag 30 maj 2013

Vadkramp


Lite lustigt är det, men jag vaknade inatt av en grym kramp i min vänstra vad. Lyckades räta ut foten, böja fram och tillbaka benet och avstyra den värsta krampen inom någon minut. Somnade om och tänkte inte mer på det.

När jag senare satt på jobbet fick jag för mig att gå in och kolla på min gravidapp som jag laddat ner från Babycenter och där kunde jag läsa för torsdagen den 30 maj just det som inträffade i natt. Vilket sammanträffande. :-)





Dagens/veckans bild för v.23
Kofta från Lindex, klänning från Bonprix och leggings från Molo.

Har du haft några gravidkrämpor och vilken var i så fall den värsta?

2 kommentarer:

  1. De där apparna har koll? Hoppas du slipper det i natt och får sova gott.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men verkligen, de har koll på läget de där apparna. Nästan lite skrämmande... ;-)

      Kram

      Radera

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan