måndag 27 maj 2013

Goodiebags och inköpen från i lördags...

Lördagens goodiebag från Minzo:

 Innehållet bestod av en sjal från Maya, ett Odd Mollyarmband, en liten tygpåse från Nolita, en nyckelring från Jofama och en tvättpåse.

Goodiebag från Odd Mollybutiken på Freeport
.


Jag missade totalt att det försegick skönhetsbehandlingar i butiken när vi var där, mitt fokus var på kläderna så jag blev så förvånad när jag helt plötsligt fick en liten påse i min hand. I påsen fanns ett litet prov på ett serum, en liten chokladbit, rabattkod och ytterligare ett produktprov.

Mina inköp från lördagens shoppingrunda blev dessa (och det är nu jag skulle visat en bild från dagens outfit men pga ett läckage från lillebrors blöja på morgonen hamnade överdelen i tvätten istället.)

Så ni får hålla till godo med två bilder istället som visar upp plaggen.

Leggings från Desigual inköpta på Jens & Jaspis

#327 Light cotton embroided Turqouise inköpt på Minzo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan