fredag 3 maj 2013

Dagens huvudlösa

Natten till idag har varit betydligt lugnare. Febrig lillebror har visserligen röjt runt i sängen lite men jag har sovit som en sten. Mår även betydligt bättre idag, vilket man inte kunde säga om gårdagen.


Jag hämtade ut ett paket från Noos igår och invigde därmed mina svarta Debaser pants från Odd Molly idag. Eftersom jag beställt 2 par i rosa, en small och en medium då jag inte visste vilken storlek som skulle passa så fick jag returnera det paret som inte passade. Så jag bytte till ett par svarta byxor i stl medium eftersom de rosa är så väldigt bekväma och jag antagligen skulle ångra mig annars om jag inte köpte ett par till när jag hade chansen. Det gäller att passa på när det är rea.


Matchning: Svarta Debaser pants från Odd Molly, Cerise Klänning från Bonprix och cerise kofta från Lindex.


Har man en dålig hårdag så klipper man av huvudet av bilden så man slipper se eländet. ;-)


Fredag idag och maj månad. Solen lyser! Från och med denna månaden slutar vi jobbet en timma tidigare på fredagar. Gott! Så det blir hemgång kl.14.45 och maken har lovat grillad lammstek.

Ha en härlig fredag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan