torsdag 25 april 2013

Sol & vår och så en liten ros...

Solen sken så fint på klarblå himmel på väg till jobbet idag. Tänk vad lite sol kan göra för sinnet. 

Man känner sig liksom så mycket lättare och gladare. 



Dagen till ära, fick det bli invigning av mitt fina Freeportköp, Rose tunic i färgen Powder.
Till det matchade jag med mina absoluta favoritbyxor från Koola Anna, modell Johanna. 
Stövlar från Bianco.


Hittade en helspegel på jobbet som jag hade glömt att vi har. Eftersom den gömmer sig längst in i vårt omklädningsrum tänker jag inte alltid på den eftersom jag har mitt skåp i rummet bredvid.

Efter gårdagens RUL kändes det som att gravidmagen helt plötsligt blivit jättestor idag. Eller så är det bara inbillning.

Halv dag jobb, eftermiddag vab för dottern som fortsätter tempa högt. Dock hade febern lagt sig idag och låg endast på 37,6. Så det känns som att hon är på bättringsvägen. Det märks på humöret om inte annat. Nu har unga fröken minsann svar på tal. Ett sundhetstecken. 



Blev så glad när jag hittade dessa små ljuvliga lila blommor i min rabatt när jag kom hem. De log mot solen och värmde mitt hjärta. Även mina rabarber hade växt till sig sen förra veckan.

Rabarber vecka 16

Rabarber vecka 17

Idag har jag bokat danska pengar för nästa veckas Köpenhamn resa. Skall hämta upp dem på tisdag. Det pirrar i magen redan nu, men det känns som att jag har koll på läget då jag agerat reseledare för de senaste 3 salgtripperna. Det ska bli så roligt och träffa alla tjejer igen som jag lärt känna genom vårt gemensamma intresse för MOLO och danska kläder. Vi ses i kön! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan