måndag 15 april 2013

Kärlek vid första ögonkastet...


Denna ljuvliga rosa Lovely knit i ull fick bli mitt allra första Odd Molly plagg hösten 2012.
Det stod liksom mitt namn på den tyckte jag och jag blev kär och kunde inte tänka klart...så klick, klick så blev den hemklickad från nelly.com till ordinare pris på 1699 kr. Min allra dyraste kofta någonsin.

För visst är det konstigt, men utan att blinka har jag lätt kunnat klicka hem (ja, jag näthandlar det för det mesta), barnkläder för flera tusentals kronor utan att tycka det är konstigt överhuvudtaget. Men att investera i min egna garderob, nja, där har snålheten i mig tagit över.

Så nu efter 5 år då jag haft barnkläder som största intresse, har jag bestämt mig för att dra ner på inköpen till barnen och faktiskt satsa på min egna garderob också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan