torsdag 25 april 2013

SALG!

Wiehoo! Idag (läs onsdag) kom mailet om Molos lagersalg i Köpenhavn. 




Jag som bestämt jag inte skulle åka i vår fick ändå en  pirrande känsla i kroppen och suget för salg tog överhand. Ringde maken och frågade om jag fick åka och han sa ja men åk om du vill. 

Så nu skall jag på min 4:e salg i ordningen. Första gången jag åkte var hösten 2011 och sen har det rullat på. 

Dock har jag varit molofan sen sommaren 2008 då dottern fick ett par söta byxor från Molo i printet Poetry av makens faster. Sen var jag fast. 



Började buda hem plagg från Tradera. Regnbågsbody var det första plagg jag vann och som fick mig att uppskatta färg på barnkläder. 


Sen dess har det blivit några plagg till. Hur många, har jag dock tappat räkningen på, men här är en hel hög av alla sparade tags som jag samlat på mig. Drygt 100 st är det på bilden och det är långt från alla. Många är slängda och bortrensade efter hand. Men det är praktiskt att behålla de vars kläder man fortfarande har hemma. Eftersom jag säljer vidare barnkläderna när de är urvuxna här så kan man gå tillbaka till tagsen och se både printnamn och modellnamn i de fall man glömt vad de heter. Praktiskt eller hur? 





Nu blir det till att besöka Forexkontoret och växla lite pengar, för nästa vecka går färden mot Köpenhamn och molosalgen! 

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Hur gör man för att registera sig och få det mailet? Verkar omöjligt!!!
    Hade blivit världens lyckligaste om du kunde hjälpa mig med detta fenomen :)
    Min mail är thessi_e@hotmail.com

    Mvh
    Therese

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här kan du anmäla dig, och glöm inte klicka i rutan för molosalg!

      http://campaignsites.globase.com/newsletter.molo-kids.com/dk/signup/

      Vänligen Vikkan

      Radera

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan