fredag 26 april 2013

Blått är flott...


Godmorgon fredag!

Är lite trött efter att ha snittat 5h sömn per natt hela veckan. Efter första trimesterns trötthet, har jag blivit pigg igen och som den nattuggla jag utvecklats till efter jag fått barn har jag en tendens att sitta uppe alldeles för länge. *gäsp*

Skönt det snart är helg!

Blått är färgen för dagen. Inviger min OM Rib jersey top i färgen washed indigo. Den är nästan på gränsen redan nu att bli för kort så den kommer kanske få hänga fint på galgen resten av graviditeten. Vi får se. Fick tipset om att ha ett längre linne under och det skulle ju funka. Har ni tips på vart man kan hitta långa baslinnen med spets nedtill så lämna gärna en kommentar så blir jag glad.




Ha en trevlig fredag alla, för det tänker jag ha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan