lördag 27 april 2013

Inventering...

av barnens molo växalådor inför kommande salgresa till Köpenhamn är nu gjord medan febrig dotter och friskt lillebror ligger på soffan och sover.


Detta ligger i storebrors växalåda:
stl 128

stl 122

stl 122

Detta ligger i lillebrors växalåda:
 Sommarsuits stl 86 (stora i storlek)

Till vänster: Fleecejacka och MMP fleecebyxa stl 98
Till höger: MMP skaljacka stl 98, baby och jr lurv i stl 92
(det skiljer flera cm på storlekarna på baby och junior lurvjackorna).


Långärmade tröjor:
blandat baby och jr stl 92
(De med knappar är baby)


Till vänster: baby t-shirts stl 92
Till höger: junior t-shirts stl 92

Till vänster: t-shirt stl 98
Till höger: långärmade stl 98

Till vänster: t-shirts stl 104
Till höger: Långärmade stl 104

Babybyxor som även passar som knickers lite senare i åldrarna
stl 92 på alla.


Detta ligger i storasysters växalåda: 
(några enstaka har flyttat ut till garderoben också)

Leggings stl 104
(används som 3/4 leggings)


leggings stl 110

 Leggings stl 116 (de två översta är knickers)

 Allt är i stl 116
De fem översta är toppar, lila med vita stjärnor en tunika
ädelstenarna är en långärmad knappis, dockorna en tunika med 3/4 ärm, de tre sista kortärmade knappisar.

stl 116
långärmade tröjor

Brunhilda volangkjolar stl 134/140, 110/116 samt 122/128

Klänningar stl 116

Dessa bilder kommer jag ha med i mobilen så jag lätt kan gå och kolla så jag inte får med några dubbletter samt så jag inte köper för mycket av något. Det är ju dumt att lägga mer pengar på tex fler långärmade tröjor till lillebror i stl 92 när  han redan har 10 st. 

Jag har fortfarande lite godbitar kvar i lådan i småttingstorlekar, men inte tillräckligt så det var värt att fota. Jag behöver fylla på till kommande  bebis om man säger så. Eftersom jag är hopplöst onostalgisk vad gäller kläder så säljer jag av det mesta när det är urvuxet och sen hinner man tröttna på en del print så då är det bättre att köpa nytt eller nytt begagnat.

Nu börjar jag längta rejält till resan nästa vecka....fast just nu vill jag njuta av helgen så det behöver inte gå alldeles för fort. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan