lördag 27 april 2013

Knappar...

Skönt med helg. Dock vaknade lillebror kl.06.15 men till skillnad från vardag när jag stiger upp klockan 05.20 så är det ju sovmorgon.

Maken och storebror hjälper släktingar med en flytt idag. Jag är hemma med fortsatt febrig storasyster och lillebror får snällt sitta hemma och uggla tillsammans med oss. Tur man har Netflix med massa olika serier på, för vi har plöjt igenom några avsnitt idag. Lite popcorn har barnen också hunnit få i sig. 

Efter gårdagens blåa outfit fick det bli en rosa igen idag. Upptäckte att jag inte kunde stänga knappen på mina OM Debaser pants idag. Det kändes inte riktigt bekvämt att ha den stängd. Magen har alltså växt den senaste veckan eftersom jag kunde stänga knappen utan obehag förra veckan. Går in i vecka 19+0 idag.

Tur man kan hitta på lösningar så man kan fortsätta ha på sig sina fina byxor. Tog ett gummiband och fäste med. Funkar finfint.




Matchar byxan med Light cotton embroided i dark scarlett. Den är rymlig fortfarande och såvida inte brösten blir enorma så skall jag nog kunna ha denna hela min graviditet. Den som lever får se...




Från och med idag lägger jag över mina annonser från min bloppis till en Tradera prolist istället. Får bli avslut i slutet av maj på den. Var kanske inte så bra idé trots allt med en bloppis. Får se om jag kanske öppnar upp den på nytt igen lite senare. Men tills dess får ni hålla utkik efter mina försäljningar på Tradera eller i köp/säljgrupperna på FB.


Ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan