söndag 28 april 2013

Kalasdags...

Barnens kompis hade kalas på ett bushus idag. Storasyster fick inte åka med eftersom hon fortfarande hade feber så det vara bara jag och storebror/lillebror som åkte. Pappa åkte in med storasyster till barnsjukhuset istället.


Lillebror hade väldigt roligt i minibollhavet och ville inte slita sig därifrån. Han hoppade i och skrattade, hoppade ur för att sedan hoppa i igen. 

Storebror målar på datorn.


Båda bröderna hade Molo Camper tröjor idag.  Det är bland de finaste print som Molo gjort genom tiderna. Det kom SS-2012.


Själv invigde jag två nya plagg ifrån min Odd Molly garderob. Good top (linne) och min Lovely knit i bomull. Igår kunde jag inte knäppa knappen på mina Debaser pants, så döm av min förvåning när jag idag kunde göra det igen. Måste varit svullen runt magen igår helt enkelt. 




Då väntan blev alldeles för lång på barnsjukhuset så åkte maken och storasyster hem utan svar. Det får bli ett besök på vår vårdcentral imorgon istället. Nu har hon haft feber i en vecka, dock har den gått ner och sedan gått upp igen. Känns som att det är influensa, men vi känner nu att vi vill kolla upp detta.

Måndag imorgon. Vecka 18. Snart stundar 1 maj och molosalg! Wieee, vad skoj det ska bli. 
Ha en fin vecka alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan