fredag 19 april 2013

Lunchshopping del 2

 Har ni funderat hela dagen på vad jag fick med mig i kassen under min lunchshopping på Freeport tro?

Väntat och väntat på att jag ska uppdatera? Ni har varit tålmodiga må jag säga.

I kassen låg en Rose tunic # 61 i färgen Powder stl 1. Det var denna som jag med viss tvekan hängde tillbaka på stången igen igår. Så efter lite grubbleri under natten fick sig så Freeport och OM butiken sitt andra besök av mig inom loppet av två dagar. Nöjd är jag i alla fall med att jag valde att återvända.


 Tänk med lite solbränna på huden i sommar och så denna fina blus. Ja, jag tror det blir fint.


 Fin spets och fina rosa blommor.


Men så hoppsan, där hängde en fin turkos färgring i butiken också. # 85 Tadaa long dress i färgen Vintage turquoise. Den hade jag inte sett igår. Det fanns bara ett exemplar och det var storlek 0. Jag kände lite på tyget och insåg att den var väldigt töjbar så jag tog med den in och provade. Den passade alldeles utmärkt, tom med växmån och den kommer bli så fin som midsommarklänning till gravidmagen.




 Rosa detaljer förståss! ;-)





Nu är OM-kassan något ansträngd och nu får jag hänga ett lås på den tills nästa månad eller kanske tom resten av sommaren. Min Mollyrob har växt från 2 plagg till hela 17 st sen jag blev mer aktiv i Odd Molly köp/sälj och snackisgruppen på Facebook. I och för sig behövde min garderob ett ansiktslyft och nu hänger där en massa fina Mollysar som jag kan glädjas åt hela våren/sommaren. För att finansiera nyköpen har jag sålt barnens urvuxna/utsorterade kläder på FB och Tradera. Så egentligen har jag inte gått minus utan jämnt upp. :-)




2 kommentarer:

  1. Åååå vilka fina grejor det var! Blusen - superfin och klänningen är en sån man kan bo i hela sommaren! :-)
    *kram*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Titti, du kan nog förstå varför jag hade ågren för att jag hängt tillbaka blusen dagen innan. :-)

      Dessa kommer bli fina i sommar, och framförallt är de äkta och inte kopior....

      Radera

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan