tisdag 23 april 2013

Efter regn kommer solsken...


Imorse var det allt annat än soligt när jag tog bilen till jobbet. Lite grå, regnig tisdag sådär. Så jag klädde mig desto soligare för att mota bort lite av det dåliga vädret. Det gäller att tänka positivt.

Dagens fick bli mina nya favvobyxor från Odd Molly, de Rosa Debaser pants jag fick hem från noos.se förra veckan och till det matchade jag med en topp från Koola Anna och cardigan/kavaj från Meandi. 


Det fick bli vab-uttag även denna eftermiddag då dottern nu har feber, men inget mer kräk *peppar, peppar*. På vägen hem sken solen ikapp med mitt leende. Kanske var det mitt klädval som gjorde det, eller så var det bara dags för lite sol igen. ;-)

Hämtade ut ett paket på vägen hem, men vad det fanns i, ja det får ni se ikväll....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan