lördag 29 juni 2013

Semestern är räddad...

Vi kommer vara friska från vattkoppor lagom tills att jag går på semester vecka 28. Tjohoo!

För igår upptäckte vi lillebrors första koppa! Därmed är alla 3 barnen utsatta för denna vanliga barnsjukdom...och här fortsätter det dyka upp koppor. Storebror är nu inne på sin tredje dag, men speciellt många koppor har han inte. Några enstaka på magen, kanske 1-2 st på benen, de flesta sitter på ryggen. Han har nu börjat klaga på att de kliar. Får se när kulmen är nådd. Lillebror har bara 3-4 stycken än så länge, dag 2.

Igår fick jag äntligen storebror till att prova sin nya Hummel wct dress. Trots vattkoppor så var han pigg på att prova och han tycker den är så cool! Den vill han ha till gymnastiken sen i höst när han börjar skolan. Ja för tänka sig, mina små busfrön skall börja förskoleklass. Helt galet när man tänker efter. Hur kunde åren gå så fort?
stl 122 på ca 117 cm lång grabb

Sen måste jag tacka Fröken Hilda för supersnabb leverans. Jag beställde på torsdag och fick paket igår fredag! Det kallar jag superservice!

Vad låg då i paket? Jo, lite nyheter från Molos AW-2013 släpp som kom nu i dagarna.

Underbara print: Dandelion på linnet, samt Shadow Flower på mössan.

Linnet är till dottern och mössan är till mig.


 Jag har nu 3 st Molomössor att altinera med i höst/vinter. (Disco, sunflowers och shadow flowers). Men denna kommer vara en het kandidat till första platsen. Jag är en "sucker for flowers" helt enkelt.

Jag väntar hem ytterligare paket med nyheter från Molos AW-13 släpp, och förhoppningsvis dimper de ned under veckan som kommer. 

Under veckan har jag även haft Traderaavslut så jag har fått packa en massa paket. Har även rensat ut lite till så är ni nyfikna på vad, kan ni titta här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan