lördag 1 juni 2013

Invigning av nya blusen...

Från Lindex

Fick ha linne under pga den djupa urringningen. Linnet är från Lindex sommaren 2012 och shortsen är faktiskt mina gravidshorts som jag handlade på Lindex sommaren 2007 när jag var gravid med tvillingarna. Tur jag inte sålde dem. 




Idag har det varit sommarvärme som heter duga. 25 grader varmt i skuggan minst. Härligt! På första sommardagen och allt. 1 juni. Alltså tänk vad tiden bara rusar iväg. Bara 113 dagar kvar tills bebis nedkomst. 

Maken skulle byta däck på vår tredje bil som vi ska sälja så jag och lillebror drog iväg till tippen för att slänga massa skräp. Sen drog vi till Plantagen för att inhandla lite plantor med ätbara frukter. Där intog vi även vår lunch och vi kalasade på sockerfria delicatobollar som avslutning. 

Lillebror tyckte att vi skulle köpa med oss denna hem.



Nästa stopp blev Mekonomen för att andrebilen behöver ett nytt luftfilter och så köpte vi bilschampoo eftersom alla tre bilar behöver en välbehövlig tvättning efter alla pollen som flyger omkring och fastnar i lacken.
Vi åkte hem för att lasta av och sen åkte vi till affären för att handla mat. Lillebror var vaken hela denna tid men när vi kom hem sen gick jag en kort promenad med vagnen och han slocknade på två röda...




När lillebror sov passade jag på att plantera allt det nya vi köpt men det kommer jag visa imorgon istället. För nu blir det mys i soffan framför en film istället. 

På återseende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan