tisdag 4 juni 2013

Molo hjärta Molly

Så gick även tisdagen i en rasande fart. Jobba, gå tidigare från jobbet eftersom lillebror skulle ha öppet hus på sina avdelning på förskolan. Barnen skulle sjunga massa visor om djur som de lärt sig under terminen. Vi fick sätta oss i en ring på skolgården och sen hade vi allsång. Min son var dock inte ett dugg intresserad av detta utan smet iväg på egna upptåg. Jag satt snällt kvar och sjung med eftersom jag hade uppsikt över honom. Efter sången blev det korv med bröd och fika för den som ville.

Dagens outfit bestod av mitt inköp från Minzo som jag gjorde under Odd Mollyträffen i Göteborg.

Light cotton embroided Turquoise, Levis jeansjacka, linne från Lindex, jeanskjol från Dobberjeans och mina nya Molo Dalmatinleggings.


Väl hemma åkte kjolen och jackan av.
Jag gillar verkligen dalmatinprintet MEN jag vet inte om dessa kommer bli en av favoriterna faktiskt. Får se om de kanske får flytta vidare så småningom. Jag får suga på den karamellen ett tag känner jag.


Old vs new
Till vänster ser man att hundarna ser lite äldre ut samt att blommorna är helt gula. Till höger är det nya printet och det är helt klart förändrat. Hundarna ser mer valpiga ut och blommorna är vita med gul mitten samt att bladen är mer detaljerade. För övrigt har de inte ändrat nämnvärt på färgerna.



Sista jobbdagen imorgon för denna veckan. Det ska bli skönt med lite ledighet igen. På torsdag kommer ett par vänner till oss och firar nationaldagen. Vår kyrka i byn anordnar Barnens dag med lite jippo, aktiviteter, hoppborg och fiskedamm så dit kommer vi göra ett besök.

Nu lite soffmys med laptopen i knät. Maken jobbar sent skift så jag är skiftänka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan