söndag 23 juni 2013

Reashopping...

I fredags plingade det till i min telefon när jag var inne en snabbis på Ica Maxi för att köpa med lite extra saker som vi glömt inför resan ner till Vimmerby. Då fick jag en avisering om att mitt paket från Babyshop kommit. Men jag hann inte hämta ut paketet och dessutom ville jag inte släpa med det på resan i onödan.

Men idag så tog jag en tur till affären tillsammans med min dotter och med oss hem fick vi både det ena och det andra som inte stod med på inköpslistan.

I paketet från Babyshop fanns detta: Ett amningslinne från Boob, en ny skötväska från Skip*Hop samt en kjol från Mama-licious. Tröja och kjol var på rea, medan väskan var på ordinarie pris.



Inne på Ica Maxi tog vi en snabb sväng förbi klädavdelningen och hittade bikini och baddräkt samt ett par strumpbyxor på rea till dottern. Baddräkten skall hon ha i höst när hon börjar på simskolan.


Länge har dottern tjatat om en ny pyjamas och när hon såg denna så var den bara tvungen att följa med hem. Dock till ordinarie pris men 149 kr tycker jag var överkomligt trots allt.


Passade på att köpa en bikini till mig själv också, när det ändå var reapris. Får se om jag badar i sommar dock. Har dessvärre blivit en riktig badkruka på äldre dagar.



Även kommande bebis fick sig några reaplagg till sin samling kläder. Vita ekologiska bomullsplagg i stl 50. Omlott bodys och byxa med fot. 


Väntar hem ytterligare reapaket...och ser fram emot aviseringarna i veckan som följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan