fredag 14 juni 2013

Blandad kompott...

Är lite bloggtrött för tillfället. En tillfällig svacka kanske, eller bara helt enkelt brist på inspiration och ork. Jag längtar efter semester och lata dagar. Då har jag lovat mig själv att jag ska ha dator/surf via mobil paus åtminstone 1 vecka av 5 möjliga semesterveckor. 

I tisdags var detta min outfit: En blandad kompott av Odd Molly, Topp från Lindex, linne från Ica Maxi, leggings från Molo "Mitteschön" samt mina absoluta favoritskor all times...svarta kinaskor i sammet. 



Här kan man se lilla magen i profil också. Bebis sparkar och hickar om vartannat och det är mycket liv och rörelse där inne helt klart. Än känner jag mig inte alltför otymplig och stor. Men jag är ofantligt trött efter en hel arbetsdag och i tisdags när jag nattade lillebror så somnade jag på soffan strax efter 20.00. Maken väckte mig vid 22-tiden och frågade om jag skulle gå upp och lägga mig. Hade inga som helst problem att somna om igen. Vaknade ganska utvilad på onsdags morgon.


Så är det strax dags för helg. Ännu en vecka har gått förbi i rasande fart. Jag vet inte hur man ska hinna med allt man planerat. Nästa vecka är det kortvecka igen. Midsommar hägrar och då blir det en tur till ALV (Astrid Lindgrens värld) en av dagarna till barnens stora glädje. De ser fram emot övernattningen i stuga samt att få träffa Pippi igen.
Hoppas ni får en fin fredag och en underbar helg! Nu är det dags att landa på kudden! Sov sött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan