tisdag 4 juni 2013

New vs old

Gjorde en sökning på mina paket som jag väntade hem från England med massa Molokläder i och gissa vad, de kom fram till mitt utlämningsställe redan kl.09.44 imorse. Wiehoo! 

Man är nog lite knäpp som går bananas över lite kläder, men sån är jag. Jag blev helt pirrig i magen och  ville bara att arbetsdagen skulle ta slut så jag fick åka till Ica Maxi och hämta paket.

Poppade in i affären innan jag hämtade barnen på förskolan. Slängde in paketen i bilen och åkte vidare till förskolan. Vi fick skynda oss hem och fixa lite mat eftersom tvillingarna skulle tillbaka till förskolan för att hålla en cirkusföreställning för föräldrar och släkt. De har haft cirkus som tema hela terminen och detta var deras avslutning på det hela.

Stor succé och många applåder! 
Storasyster var en rosa häst.


Storebror var hästskötaren.

Efter föreställningen bjöds alla på popcorn, mariekex, salta pinnar och saft. 

Väl hemma igen fick jag så öppnat mina 3 paket och i dem gömde sig detta:
Till storasyster: 2 par leggings med Rabbit
Till storebror: 1 långärmad tröja med Model planes
Till lillebror: 1 långärmad tröja med Model planes samt ett par randiga byxor
Till kommande bebis: Filt, mössa, body och byxa i Rabbit samt bib, hjälmmössa, body samt byxa i Dalmatians.
Till mamman: leggings med Dalmatians


Fotade det nya Rabbitprintet gentemot det gamla och vilken skillnad det är på färgen! Båda är fina, men de nya är stråt vassare tycker jag allt. Storasyster blev glad för de nya.


Nu väntar jag hem ett paket till med två plagg från Jubileumskollektionen, men jag skulle kunna köpa hur mycket som helst. Men budgeten är nådd för denna gång så nu får jag rensa ut lite andra kläder och sälja av inför nästa AW släpp som bör komma någon gång i juni/juli. 


1 kommentar:

  1. Åh vad roligt att du köper molo även till dig själv! Skulle gärna ha ett par leggings själv men är 1.72 så nog för korta tyvärr. Köper mycket till dottern däremot. Mvh Jeanette

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan