tisdag 4 juni 2013

Höstkläder i juni...

Visst är det lite -ur led är tiden- känsla över det faktum att höstkollektionerna redan börjar släppas i juni. Det är nu man ska njuta av sommar, sol och bad och inte tänka på koftor och varma kläder.

Här kan man förbeställa Odd Mollys första släpp av höstkollektionen 2013. Country Dreams

Jag kommer inte förboka något för jag vill kunna prova dem i butik först för att prova ut storlekar. Men jag har spanat in några fina plagg som jag gärna skulle vilja hänga in i min garderob framöver.


Ja och som ni kan se så är det rosa som står högt i kurs hos mig. Vill gärna ha en The knit jacket i Cerise också. 



1 kommentar:

  1. Vad skönt med en till vuxen människa som gillar rosa! Jag har inte alls spanat in några kläder nu, precis som du vill jag prova.
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan