onsdag 1 januari 2014

God fortsättning...


Vi hade ett stillsamt nyårsfirande hemma igår med bara vår lilla familj på 6 personer. Barnen sov vid slaget av det nya året, och jag och maken satt i soffan och tittade på Jan Malmsjö på tv. Ring klocka ring....och vips så har ett år passerat.

En återblick på året 2013 i bilder konstaterar att vi i början av 2013 fick ett glädjande besked om att en liten "hoppsan" i magen grodde, tvillingarna gjorde sitt allra första cirkusbesök, "hoppsan" växer och mår bra, lillebror fyller 2 år, tvillingarna gör succé på förskolans cirkusföreställning. Vi inleder sommaren med tre prickiga barn -[vattkoppor-check], vi firar semester på Skånes kust i Mölle, mina första två bebisar börjar nollan samt fyller 6 år och sist och faktiskt minst kommer så lillasyster med en rasande fart in i våra liv tidigt på morgonen den 10 september.  



Nu tar ett nytt år vid...och den 1 januari 2014 hittar jag skott av akleja och en tapper påsklilja tittar försynt upp ur rabatten. Snön lyser INTE vit på taken, utan det är 4 grader varmt och gyttjan på gräsmattan är brun.


Nyårslöftet jag gav (ej högt uttalat dock) är att jag ska handla barnkläder med måtta och då gärna till rabatterade priser. Jag inleder året med en helt köpfri månad vad gäller barnkläder i alla fall och så får vi se vart det hela bär hän.

God fortsättning alla fina!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan