måndag 23 december 2013

Dagen före dopparedagen...

...bland julkort, räkningar och bankutdrag hittade jag detta i min brevlåda idag:


1. En underbar body med ugglor från danska märket Småfolk som jag köpte i en köp/sälj grupp på Facebook.


2. En katalog från Odd Molly med sommaren 2014's kollektion. 

Jag hittade en hel del fint i katalogen som eventuellt kommer få flytta hem till mig under nästa år.

# 272 Sidesaddle dress, Washed indigo

# 579 All out dress, Dark pink

# 233 Lovely Knit jacket, Mid green och # 611 Drawers twill shorts, Pink

Vi får se vad år 2014 kan tänkas bjuda på i klädväg, men innan nyårsklockorna ringer in det nya året skall vi fira jul.

Så med detta inlägg vill jag önska eder alla en riktigt GOD JUL!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan