fredag 10 januari 2014

Rosa påsar...

Dagens post som i sin tur ska bli post till någon annan.

Mailingbags är en säljares dröm. Tänk, du slipper tejpa och klistra och återanvända gamla påsar. Du tar lätt av skyddsremsan och förseglar din påse och tada, lättare än så kan det inte bli. Dessutom är de slitstarka och väger lite.

Dessa rosa påsar beställde jag hos mailingbags.nu den 7/8, förskottsbetalade till deras bankkonto så de hade pengar den 8/1 och mailade samtidigt en skärmdump på min betalning. Idag (läs torsdag) den 9/1 hade jag mina mailingbags i postlådan. Snabbt, fraktfritt och lätt.

Om du registerar dig som ny kund på deras sida så kan du få en rabattkod på 50 kr om du handlar för över 200 kr.
Rabattkoden är: femtio kronor tack

Storlekarna på mina påsar är Small 17x27 cm, samt Large 25x37

När du väl börjat använda mailingbags till dina Tradera/FB försäljningar, så kommer du aldrig vilja använda något annat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan