tisdag 21 januari 2014

Köpfri Januari...

...blev snarare shopping i massor istället. Lova inte sådant du inte kan hålla! Jag säger då det. Jag kommer aldrig någonsin uttala ett köpstopp högt igen, och jag kommer definitivt inte nämna något för min make.

Posten idag innehöll två paket. Maken såg mig ta in dem och han blängde på mig och sa: Sa inte du att du skulle ha en köpfri månad i Januari. *host, host*

Men till mitt försvar så har jag även sålt  av mycket plagg som har blivit urvuxna i Januari och då tänker jag som så att jag går plus minus noll ungefär...ja cirka, typ....*harkel* Nu pratar vi om något annat...

Så nu kommer lite shoppingbilder på sådant jag köpt i webshop. Plagg jag köpt begagnade i de olika köp/säljgrupperna på FB har dessvärre bara glidit förbi kameran obemärkta, men det har blivit mycket fint och en del gamla godingar. Jag får nog ta en samlingsbild någon dag på allt som kommit hem i Januari.

Från Barnlyan fick jag hem dessa Moloplagg förra veckan:
-Panda filt
-Panda leggings i stl 98 (till lillebror), 116 (till storasyster) samt 164 (till mig)
-Apple bloom leggings stl 164 (till mig)
Dessa var nyheter från molos drop 1 ss-14

Sen blev det även lite reaplagg till lillasyster från molos AW-13 kollektion.
-Marbles body
-Babybyxa Bright salmon star
-Babybyxa Cactus flower stripe

Jag gillade dock inte den grå baksidan på filten så den kommer inte stanna hemma hos oss utan kommer flytta vidare.


Idag kom detta lila fina inslagna paket hem från Spillevinken


I paket dolde sig dessa fina plagg från Molo ss-14

-Colourful car race linne stl 122/128 (till storebror)
-Frog prince leggings stl 164 (till mig)

Jag är nöjd med båda printplaceringarna.


Linnet är superläckert och jag hade en glad son hemma ikväll när jag visade vad jag köpt.


Det har även kommit hem paket från Little sunflowers samt Babyshop, men bilder på vad som var i dem tar vi en annan dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan