fredag 3 januari 2014

God jul och grattis i förskott...

...till mig!

Presenter är roligt att ge bort MEN det är desto svårare att komma på vad man själv önskar sig när man blir ombedd att skriva en lista.

Jag hade bara en enda sak på min julklappsönskelista/födelsedagsönskelista och det var en dröm om rosa! Ytterligare en kofta till min samling Lovely Knits från Odd Molly.

Och vet ni vad, idag hade mitt paket kommit fram till postombudet.


En luring...då man lätt kunnat tro det var kläder till barnen i kartongen. Men i det röd/vitrandiga paket låg så min efterlängtade Lovely Knit. Köpt på FB i Vi som köper och säljer Odd Molly


Makens kommentar när jag visade koftan var: ännu en mormors kofta? Hur många behöver du egentligen?

Haha, ja det kan man ju faktiskt undra. Nu har jag 5 st i min samling och jag misstänker att det inte kommer stanna vid enbart 5. 

Det jag tycker om med denna nya kofta är förståss den rosa fina färgen men också att LK mönstret bryts av i nederkant. Storleken jag valde är en 1:a och jag tycker den sitter bra.

Så suktar du efter en ny kofta i vinter/vår och tycker om rosa så tveka inte att köpa en sådan här. Men vänta inte för länge, den kommer med all säkerhet att sälja slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan