tisdag 14 januari 2014

Grodprinsar & äppelblom...

Måndagens post från Cutiepie!


Jag gjorde en beställning i torsdagskväll, fick leveransbekräftelse på fredagen och igår måndag fick jag min leverans av Molos nya print för SS-14, Frog Prince och Apple bloom. Färgerna på Frog Prince gör sig inte rättvisa på bild, man måste se dem irl. Min stora dotter blev väldigt förtjust i sin nya klänning. Mössan var även tänkt till henne, men då jag beställde stl 6-8 år och mössorna är väl tilltagna i storlek så blev denna lite för stor. Antingen så läggs den i dotterns växalåda, eller så kanske jag "lånar" den lite. Den är ju trots allt rosa och ni som följt mig ett tag vet ju att rosa är min favoritfärg.

Detta var mitt allra första köp hos Cutiepie men det kommer inte bli mitt sista då jag är väldigt nöjd med leveranstid, bekräftelser samt det faktum att man fick en leveransinformation när paketet var packat och klart! Bravo!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan