söndag 26 januari 2014

Nytt i Mollys hus...

Nyheter från Odd Molly

Många släpper delar av sina vårkollektioner nu i januari och Odd Molly även så.

Några toppar tyckte jag var extra fina men de behöver inte nödvändigtvis betyda att de får flytta hem till mig. Alla kommer inte passa mig pga olika skäl.

Aprésun top i färgen Rose


Söt med broderier i halslinningen, samt så är den v-ringad vilket jag gillar. Söta puffärmar, men sprundet nertill gillar jag ej. 

Millie-on-air cardigan i färgen Lite pink


Fina LK-mönstret samt att den är v-ringad gjorde att jag gillade denna. Lite roligt med en kofta med knappar istället för knytband.

Rethinker blouse i färgen Rose


Denna blus ser så skir och fin ut med sina broderier. MEN denna kommer inte hem till mig för halslinningen skulle inte passa min kroppsform.


Rethinker dress i färgen Rose


Jag gillar v-ringningen samt markeringen under bysten på denna klänning. Är inte jätteförtjust i trekvartsarmar, men jag skulle nog kunna göra ett undantag denna gång.

Rethinker s/s i färgen Rose


Söt blus men frågan är om jag skulle trivas med halslinningen? 

Ingen större surprise att jag väljer alla ovan plagg i rosa eller hur?

Störst chans är det att Rethinker dress får flytta hem till mig, men jag har inte riktigt bestämt mig än så jag får suga på den karamellen lite. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan