måndag 16 september 2013

Nytt i Mollyroben...

Maken min är van att det ska hämtas ut och postas paket ifrån detta hushåll. MEN när jag kläcker ur mig dagen efter lillasysters ankomst, på väg hem från BB att jag vill åka förbi utlämningsstället då skakade han bara på huvudet. Han gjorde dock det jag bad om och när jag kom hem fick jag öppna ett fint paket från noos.se


Hösten/vintern är räddad. Jag är stolt ägarinna av höstens finaste Lovely knit Jacket i färgen Dark Grey Melange samt en mössa Partyforone jacquard beanie i färgen Dark Pink. 

Dock har de ändrat på innehållet i koftan inför denna kollektion. Den består nu av 52% lammull, 35% bomull och 13% nylon. Detta tycker jag ger ett tunnare och sladdrigare intryck dock och jag gillade den gamla blandningen av 80% lammull och 20% nylon bättre. Men, men, det är väl en vanesak. 

En sak är säker, jag kommer inte frysa i höst/vinter i alla fall då Mollyroben numera innehåller 3 LK i ull samt 1 LK i bomull. LK väcker mersmak helt klart, vi får se vart detta slutar...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan