söndag 8 september 2013

Klick, klick...köp nu!

Min favoritmodell i min Odd Molly garderob är för tillfället 
Light cotton embroided #327, samt #327B.

Den är söt, den sitter fint och framförallt är den gravidvänlig.

Denna ljusrosa med roströda broderier klickade jag hem på köp nu på Tradera i förra veckan. Det blev min tredje 327 tunika i ordningen.


Min första 327:a blev denna i färgen Dark scarlet.


Min andra 327:a blev denna i färgen Turqouise


Min första 327B (klänningmodellen) blev denna, även den i färgen Dark scarlet.



Min andra 327B blev denna i färgen Washed indigo.


Det finns en uppsjö av färger av denna blus/klänning och några till står på min önskelista innan jag känner mig nöjd.

Har du en mollyfavorit i din garderob? Någon modell som du har flera av?


1 kommentar:

  1. 327an är verkligen en underbar blus! :-) Jag har den också i flera färger... Vit med vitt broderi, marin med vitt broderi, turkos och dessutom den gula klänningen. Jag har en del andra modeller i ett par färger, ibland är det svårt att låta bli :-)
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan