söndag 8 september 2013

Konkurrens...

Molo kommer få lite konkurrens i detta hushåll framöver. Ja, för jag är lite kär faktiskt.

Lillebror behövde en vinterjacka (en snyggjacka han kan ha till och från affären på sin höjd), och då fick jag upp ögonen för ett annat danskt märke som heter HUMMEL. Så förra veckan klickade jag hem detta från Smartkid och hämtade ut paketet i fredags.





Byxorna hittar ni här
och jackan HÄR

Jeansen känns mjuka och goa i kvalitén. De är ännu oprovade eftersom vi fick njuta av sommarvärme denna helg och lillebror vägrade prova. Jackan är även den oprovad, men den är godkänd av den unge herrn för han kramade den och sa min! :-)

Passade även på att beställa hem en matchande fuskhalsduk även den från HUMMEL. Så smidigt att bara trä över huvudet och barnen slipper frysa om halsen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan