tisdag 24 september 2013

Brittsommardag...

Sommaren vill inte riktigt ge upp än trots att det var höstdagjämning igår. 
Idag vaknade vi till strålande solsken och klarblå himmel. Det var kyligt i luften men då får man ju en anledning till att klä på sig sina fina koftor.

Idag blev det den finaste bomulls LK:n från Odd Molly i färgen turkos. Matchade med min nya top från boob i färgen fuschia. LK:ns knytband var så när i samma färg som toppen. Till detta tog jag min svarta kjol från Mamalicous samt mina leggings från Molo i printet Wildflowers. 





Dessa leggings är bland mina topp 5 favoriter. Jag har några nya par leggings på väg hem så snart är det dags att förnya min samlingsbild i mappen Min molorob.


Lillasyster 13 dagar gammal, invirad i filt från Villervalla. Ett märke som jag glömt bort lite. När tvillingarna var små köpte jag både mössor, bodys, bodysuits och bibs ifrån Villervalla. Det som jag föll för var just märkets färgglada framtoning. 

Men så blev jag lite besviken på klädernas kvalité, då de snabbt blev tvättnoppiga, förlorade formen och blev bleka i färgerna att jag helt slutade att köpa märket. Men nu tänkte jag ge Villervalla en ny chans. 


Lillebror hade sin allra första förskolefotografering idag. Då passade vi på att inviga en molotröja från växalådan. Printet heter conjunction och kom s/s 2013.
Som underdel invigde vi nya turkosa velourbyxan från Kappahl. 
Återstår att se hur dagens fotosession gick. Enligt pedagogerna hade det varit aningen kaosartat och mycket spring i benen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan