torsdag 19 september 2013

Boob...

Ett välfyllt paket till den nyblivna 4-barnsmamman kunde hämtas ut igår.

Jag beställde i måndags och fick leverans två dagar senare. Snabbt och lätt från Boob's egna hemsida.

Vad var det då i paketet?


Jo, paketet innehöll 4 st nya amningstoppar och 3 st amningsbh's vilket känns som en bra investering inför hösten/vintern då denna mjölkfabrik kommer ägna mycket av sin vakna tid åt amning.

Färgerna från vänster/bh: vit, svart & light muave
Färgerna från vänster/topparna: cheeky pink, fushia, aubergine & cool jade


I lördags, dygn 4 så började min mjölk rinna till med svullna DollyParton bröst som följd. Lillasyster har de två sista dagarna varit hungrigare än någonsin och jag har faktiskt tappat räkningen på hur många ggr jag fått amma idag. Men vågen hos BVC idag visade på 80 grams viktuppgång på två dagar så visst får hon i sig mat så det räcker. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan