tisdag 2 juli 2013

Paketöppnardagen...

Två paket från England, samt ett paket från närmare breddgrader nådde sin destination hemma hos mig igår Wieee! 

Ett paket var grönt, ett rött och ett rosa

I det rosa paketet gömde sig en Odd Molly Light cotton embroided dress # 327B i färgen scarlet. Jag har samma färg i tunika också och denna var minst lika fin, fast lite längre då.




I det gröna paketet väntade en leverans från Little Sunflowers.


Molo AW 2013 drop 1 

Kjolen heter Brunhilda och är helt underbar i sin nya färgsammansättning. Lite metallicglimmer över det hela dessutom gör denna kjolen till en liten pärla.
Leggings i circusprintet, ett par till dottern och ett par till mig.
Leggings i printet marbles är också till mig.

Testar de nya:

Circus var en färgexplosion och jag gillar dem, dock var jag inte helt nöjd med printets placering så jag får se om jag jagar vidare efter ett nytt par eller behåller dessa som jag har fått hem.


Marbles kommer bli en av favoriterna här i höst. Så snygga irl.

I det röda paketet som kom från Marjorie and Jane kunde jag finna en favorit i repris.

Detta print hade storebror i ett linne i stl 98/104 om jag inte minns helt galet. Denna tröja i stl 92 kommer lillebror få ha på sig i höst. Solglasögonen som ligger på armen var tänkta till storebror MEN de var för små. Lillebror blev dock glad för han fick dem istället.


2 kommentarer:

  1. Ska nog beställa circus-printet till dottern. Tror leggingsen skulle vara fina till collegetröjan i rosa som oxå kom med nya kollektionen. Är det något man ska önska när det gäller placeringen av trycket? En del ställen tar ju bara hem ett ex o då är det ju svårt. Men babyshop brukar ha fler på lager. Mvh Jeanette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker absolut du ska köpa hem circus till din dotter och din kombo du redan tänkt ut kommer troligtvis bli jättefin.

      Ang placering av printet, så är det roligare om man åtminstone får ett helt djur/motiv istället för ett halvt. Men hela printet i sig samt färgerna är underbara så oavsett om man får en kanin, papegoja, elefant eller något annat djur på framsidan så kan man vara nöjd. Inget par leggings kommer vara det andra likt vilket också är roligt för då är det ju unikt.

      Radera

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan