onsdag 30 oktober 2013

Avisering...

I måndags så fick jag en avisering på mitt Kappahlpaket som jag väntat på.

Paketet innehöll 12 plagg för ca 1200 kr...vilket ger ett medelpris på 100 kr per plagg. Till ordinare pris hade summan hamnat på ca 1770 kr. Ta 3 betala för 2 på hela Kappahls barnsortiment för medlemmar gäller tom 3/11 så passa på och köp! 


Tunika med blommor åkte på direkt. Leggings med pärlor från Molo matchade hon med.
Tunikan är så mycket finare irl än på bild, och det blev kärlek vid första ögonkastet både för henne och mig.


Översta bilderna är skjortor och byxor till storebror och lillebror och de understa bilderna på kofta, klänning och leggings är till storasyster. Tvillingarna har valt själva vad de ville ha. De godkände dem vid datorskärmen och jag klickade hem dem. 


Fina detaljer. Överst till vänster är en hålstickad klänning till lillasyster, överst till höger är klänningen med guld och tyll till storasyster. Underst till vänster är blingbling på koftan och underst till höger är rosetten på de stickade leggingsen.


Lite Newbiekläder till lillasyster. Body och leggings i stl 68 (till växalådan) och klänningen tog jag stl 62 på och jag hoppas att den inte blir tokstor till jul. Hon har precis börjat nalla lite på stl 56 nämligen och det finns ännu växtmån. 


Tvillingarna ställde gärna upp på bild medan lillebror sprang när jag frågade om han ville prova sina nya kläder. En trevlig överraskning för en som inte är så duktig på att göra slipsknutar är att pojkarnas slipsar som ingick i skjortköpet, stängdes med kardborre. Helt perfekt lösning om du frågar mig. 

Nu ser barnen fram emot Tomtens besök men innan det blir det det Bushuskalas för tvillingarna den 16 november. Nedräkningen har börjat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan