tisdag 1 oktober 2013

Paket, paket och lite mer paket...

4 aviseringar per sms ramlade in igår. Men eftersom jag inte hade något ärende inåt staden så fick jag snällt vänta att hämta ut mina paket tills idag. Den som väntar på något gott...


I två av paketet från Zalando låg dessa leggings från Molo.
Längst till vänster: Shadow flower, Dandelion samt Raccoon.



I det sista paketet av tre från Zalando låg ett par joggingbyxor samt ett par leggings i printet Marbles. Båda från molo såklart. Lillebror ska få joggingbyxan och puttekulorna är till storasyster.
Joggingbyxan är en ny modell för säsongen från molo De känns mjuka och sköna och de var väldigt snygga irl. Modellen heter SUMNER.


I det stora paketet från Babyshop låg denna skönhet från Elodie Details. En åkpåse till lillasyster samt ett par matchande vantar. Åkpåsen kommer bli fin till vagnen jag köpte inför lillasysters ankomst.



Vagnen är från 2ME och är en syskonvagn. Vagnen beställde jag från Lekmer.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan