torsdag 3 oktober 2013

Ull och tvättbjörnar...

Odd Molly har släppt en hel hög med nya kläder nu i höst. De har sugit på karamellen länge och släppt sina kläder i olika omgångar. Jag vet att jag gjorde ett inlägg i somras om några önskeplagg som jag sett en preview på. Av de fyra plaggen har jag inte klickat hem ett enda. 


Däremot har jag köpt hem ytterligare en LK. En mörkgrå med halva LK-mönstet på. Jag gillar den mer och mer trots att jag var tveksam till blandningen av materialen i den. Den värmer gott nu när temperaturen faller. Och den är ju väldigt snygg dessutom och passar till mycket. 



Igår kväll provade jag mina nya Molo leggings med printet Racoon som allra hastigast. Jag får villigt erkänna att jag kände mig högst tveksam till dessa innan de kom på. Jag är ju som ni säkerligen redan märkt, väldigt förtjust i kläder med mycket färgstarka färger. Men när de väl kom på så kändes det rätt och dessa kommer således få stanna i min samling.


Här har ni även en uppdaterad bild på min mololeggings samling. Först paret köpte jag sommaren 2010 och sedan har många print kommit och sålts, men favoriterna har fått stanna.

Raden längst upp från vänster: Sunset Blvd, Bronx, Floreal, Pensée, London, Flowerfield
Andra raden från vänster: Daisy, Poppy, Wild flower, Feathers, Scratched stars, Raindrop
Tredje raden från vänster: Bangles, Hummingbird, Crazy Leopard, Sunflowers, Mitteschön, Zebra
Fjärde raden från vänster: Palm Beach, Circus, Dalmatian, Marbles, Racoon, Dandelion, Shadow Flower

Raden längst ner: Knickers i sunflowers, Anti Freeze Dot knickers, Silver dots knickers.

Om jag får ångra en försäljning jag gjort så måste det faktiskt vara mina leggings i Discoprintet. Men jag får glädjas åt min discomössa istället. Ja, för jag har även en liten samling mössor också. 

Bild på den får jag visa en annan dag. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan