lördag 12 oktober 2013

På huvudet...

I detta hushåll är det inte barnen som har mössor på hösten/vintern utan även mamman.

Tja, och jag gillar ju färgglatt som ni säkert redan tidigare märkt så vad tror ni jag har på huvudet?

Molo såklart! :-)

Överst från vänster: Cherry blossom & Shadow flower
Underst från vänster: Sunflowers & Disco

Första inköpet blev en Discomössa i stl 6-8 år. Mössorna har varierat lite i storlek från kollektion till kollektion. De senaste 2 åren är de mycket större och passar således ett huvud med mått på ca 58 cm lätt.
Mitt andra inköp blev sunflowers AW-12 och tredje mössan blev en Cherry Blossom SS-13 och mitt senaste inköp blev Shadow flower AW-13. 
Shadow flower må vara höstens finaste print och mössan är nu en favorit och den jag väljer framför de andra. Den passar utmärkt till min lila skaljacka från Didriksons dessutom. 

Vad har du på huvudet i höst/vinter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan