fredag 1 november 2013

Salgmailet...

Ja, så kom då det efterlängtade mailet...klockan 15.13 idag damp MOLOS salgmail ner i min inbox men jag hade redan fått reda på att det kommit i flera av snackegrupperna jag är med i på Facebook. Nyheter sprids fort kan man säga.

Men jag känner inget större pirr i magen denna gång. Jag skall ju inte åka i höst eftersom lillasyster ammas och jag tänker då rakt inte ta med mig en bebis ner. Det är tillräckligt tröttsamt ändå, utan barn.

Jag har åkt de senaste fyra salgerna, så visst känns det tråkigt att jag inte åker denna gång. Vi är ju ett gäng glada tjejer som brukar åka ihop och det är halva nöjet med resan. Men till våren hoppas jag att jag kan åka igen...
Men jag kommer inte bli helt utan salgkläder denna gång, eftersom jag har en vän som ställer upp som bud och hon har fått fria tyglar eftersom jag litar på hennes goda smak. :-)





Dagens ben i molos print Hummingbird!


Lillasyster hade Lindex flamingos på sig idag. Det var många som hade flamingos på sina kläder i somras. Molo, Lindex och Mini Rohdini för att nämna några. Så när jag gick där på Lindex i somras och såg denna fina body var jag bara tvungen att köpa den till den kommande bebisen. Så hade det blivit en pojk istället för en tös, ja då hade han snällt fått använda denna också.


Skall DU åka på salgen i höst? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan