måndag 19 augusti 2013

Shopping med svångrem...

Under juli månad har jag haft shopping med svångrem på barnkläder, inte egentligen ett köpstopp men jag har helt enkelt bara tänkt mig för innan jag klickat beställ på webshopparna.

Detta klickade jag dock hem i juli men har glömt bort att visa.

Storebror var en glad grabb när han fick både ryggsäck med flygplan från Molo samt t-shirt i fina printet Kiterider. Köpt på Lucky little me.


Storebror har även gjort ett växtskutt nu i sommar så hans jeans från Nova star börjar bli korta så då fick jag klicka hem två par nya i stl 120 från Lekmer. 30% rea var det på allt NS när jag klickade hem dem. Jag vågade inte vänta att de skulle sänka dem ytterligare eftersom storlekarna redan var utplockade. Den gröna hoodtröjan är superfin irl.

I augusti har det blivit en hel del nödvändig shopping så som inköp av gympapåsar, gympaskor, gympa kläder, skalkläder (byxa och overall), höstskor som är vattentäta, gummistövlar, trosor/kalsonger mm till barnen. De har växt en hel del i sommar och skorna vi köpte i våras är ju naturligtvis urvuxna. Så till bb/lön har jag lagt ut mycket kläder/skor som är urvuxet samt sådant som är utrensat från växalådor osv på Tradera. Vill ni ta en kik på mina auktioner så hittar ni dem HÄR.


Shopping från Kappahl (trosor/kalsonger samt klänning, XXL (gympaskor från Puma, gympapåsar från NIKE och t-shirts, Alltiute (termobyxa Pollux från Molo, samt skalbyxa från Bergans, tossor från Molo till bebis, skaloverall från Molo), LSF (molo lurvfleece Ulan fleece Shocking Pink) samt Babyshop (molo Igor vintervantar i Rabbit samt Skiresort samt molo Novella helmet Rabbit). Skorna köpte jag från Lekmer och det är ett märke jag inte provat förut. Gulliver. Så det återstår att se om de håller måttet eller ej.

Jag har några måsten kvar på inköpslistan så som vinterjacka till lillebror, en åkpåse till bebis, höstskor till storebror, fodrade gummistövlar mm. Men det får bli en annan shoppingrunda...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan