tisdag 27 augusti 2013

Avslut...

Tradera avslut i förra veckan inbringade många tusenlappar och jag sålde 76 objekt av 108 uppladdade annoner under torsdagen/fredagen innan lön.

Ni kan tänka er att jag packat paket av glatta livet i helgen som varit. Denna omgång på bilden lämnades in till Schenkerombud samt Posten igår. Tjejen på företagscenter log stort när hon frågade om jag bara skulle lämna in paketen och mitt svar var ja. Att stå hos ombudet och väga och frankera var sådant man gjorde i början av sin säljkarriär, men inte längre. Det är så mycket smidigare att väga hemma på hushållsvågen och köpa hem kartor med frimärken och frankera hemma i lugn och ro. De i förbutiken på Ica Maxi ler alltid stort när jag kommer numera. Antingen skall jag hämta eller lämna paket eller köpa en si sådär 100 frimärken.

Idag kommer det lämnas in ytterligare en IKEAkasse med betalda paket. Några tappra paket ligger fortfarande hemma och inväntar sin betalning. Jag har även avslut ikväll på de annonser som ej blev sålda förra veckan. Hoppas bli av med allt nu innan bebis kommer så jag slipper tänka mer på säljkassarna.


1 kommentar:

  1. Hej Vikkan! Jag fattar inte hur du lyckas hålla reda på så många annonser!!! Och vad tid det måste ta? Jag blir trött bara av att tänka på det!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan