måndag 5 augusti 2013

Odd Molly reapaket...

Jag har helt glömt bort att visa mina nytillskott i min OM-garderob. Hämtade ut paketet strax efter vår Mölletripp och hängde i princip bara upp kläderna på varsin galge och där har de fått hänga tills för bara någon dag sedan. 


I det fina paketet gömde det sig en 

#327b Light cotton embroided dress i färgen washed indigo


Denna klänning invigde jag först i fredags när vi besökte mormor/mamma nere i Falkenberg.

Molos leggings i printet Marble passade finfint till. 





samt en superfin cerise kreation vid namn

Crochet Grandma Jacket #020C i färgen Dark Scarlet




Denna jacka/kofta kommer jag troligtvis leva i under hösten som kommer. Jag tänker mig att den kommer bli perfekt under promenaderna med bebis de dagar då det är uppehåll givetvis. Och det hoppas vi ju på, att vädret visar sig från sin bästa sida och ger oss en fin höst.


Men än är det inte höst och jag har en vecka kvar av min semester. Så nu ska jag passa på att njuta av ledigheten innan klockan visar på 05.15 och det helt plötsligt är måndag vecka 33 igen.

Som avslutning på detta inlägg vill jag tacka en alldeles speciell "Mollysyster" i en annan del av landet som ställde upp och var bulvan åt mig efter att jag efterlyst ett Odd Molly Tresure Bracelet i färgen Dark pink. Stora hjärtan till dig! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan