lördag 1 mars 2014

Moa.E...

Kär! Ja, jag är kär. Tro det eller ej, men mitt svärmeri är över en filt. 

Kan man annat än att älska en sådan här gosig filt? Det är en vän på FB som sytt den här till min lilla skrutta, efter specialbeställning från mig. Fotoprint på framsidan och mjuk gosig rosa velour på baksidan, kantat med gula kantband som gör filten komplett! Filten är dessutom vadderad för extra gosighet.

Moa.E heter min vän och hon har en FB-grupp där man kan ansöka om medlemskap. Jag rekommenderar henne varmt då hon är noggrann och väldigt duktig på att sy.

Filten är helt klart i klass med en molofilt, kanske tom lite finare än en molofilt till och med. 
Min lilla skrutta gillar den och kan man vara annat än lycklig när man ligger på en sommaräng med fjärilar och lamm. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan