tisdag 11 mars 2014

En kopp, flera koppar....


En del print som molo gör, sätter sig lite extra på näthinnan och är svåra att sudda bort.

Nu är jag ju av den sorten som är osentimental när det kommer till kläder och därför behålls väldigt få plagg och det mesta säljs vidare. Men denna klänning med printet Cups, har jag ägt och sålt och faktiskt nyligen köpt igen. Jag tyckte storasyster var så fin i sin klänning och när nu chansen kom att även pryda lillasyster i en klänning med cups så tog jag chansen. Skicket var i nyskick, så priset var därefter. Storleken är 92 så den fick dyka ner i växalådan med en gång efter fotograferingen av den. 


Nu lär det dröja minst ett år eller så innan vi får njuta av denna på, men det är väl värt väntan det kan jag lova! 

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan