tisdag 4 mars 2014

Molo drop 2...


Molos andra släpp för våren har kommit och kan ni tänka er, några plagg har molo sålt slut hela sitt lager på sägs det. Jag får vara glad jag hann klicka hem en del godbitar.

Nedan kommer beställning 1 av 2 från Cutiepie


Denisa som äger butiken skickade med lite lördagsgodis till barnen vilket var väldigt uppskattat. :-)
Detta är en shop jag varmt kan rekommendera! Alltid snabba leveranser och trevligt bemötande!

Molo rainbow clouds är så fint, så fint! Detta är definitivt ett av molos finare print de senaste två säsongerna. Jag har köpt hem massor av dessa godbitar. 



Cardigan och body i stl 74 till lillasyster.


Finaste baddräkten: Molo Nakia beachsuit Marguerite
Storasyster valde den själv och blev väldigt nöjd.

Paket nr 2 av 2 från Cutiepie. 
Vi fick ett pennfack som en liten bonus till allt det andra fina. Tusen tack Denisa! 


Här har vi leggings i stl 164 i både Rainbow clouds samt Botanic till mig.
Leggings i stl 116 till storasyster i både rainbow clouds samt botanic, även knickers i stl 116 i rainbow clouds. Klänning i stl 110/116 samt klänning i stl 74.


I samma vecka fick vi även paket från LSF och även det paketet innehöll Molo. 

Mössor till tjejerna i familjen i Rainbow clouds, en matachande byxa till lillasysters body, en hakklapp och en UV-tröja i printet Toy cars till storebror. 



Lillasysters mössa är i största laget, så den åker in i växalådan ett tag. Stl är 1-2 år.


Storasyster i topp till tå i Rainbow clouds! Klänningen är aningen kort, men det får gå. Stl 122/128 sägs vara slutsåld överallt. Så om man vill ha tag på en större sen får man nog hoppas på begagnatmarknaden senare.


Nu längtar vi till våren och sommaren, det är ett som är säkert!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan