torsdag 20 februari 2014

Som en ros...

Tidigare idag (läs onsdag) pep telefonen till och vips så hade jag fått en avisering att mitt paket från Odd Molly butiken kommit fram till mitt utlämningsställe. *wieee* 

Glad och förväntansfull åkte jag förbi och hämtade upp paketet på utlämningsstället mellan hämtningarna av barnen. En stor brun låda lade jag in i bilen. Ville öppna genast, men eftersom vi skulle åka till BVC med lillasyster efter hämtningen av lillebror på förskolan så lät jag bli.

När vi sedan kom hem så gick dagen i ett och middag skulle lagas, ätas och städas bort. Disken fick vänta då lillasyster blev hungrig. Amma, sätta på tv:n till de andra barnen osv.... Sen var det dags att natta barn. Så när klockan var 20.51 fick jag så äntligen chansen att öppna mitt paket! Spännande till tusen.


Lite andaktsfullt så där, drog jag så loss snöret. Väntade några sekunder och rullade sedan upp påsen och öppnade. Ahhh, rosa! Ljuvlig kulör. Drog så upp innehållet och lade dem på bordet.


Cheer jean och Evergreen dress i färgen Mid pink! Det lilla paketet i mitten är ett armband reet petite bracelet i färgen Chalk! 


Drog försiktigt upp påsarna för att ta ut plaggen. Klänningen doftade så som bara Odd Molly plagg kan göra och färgen är helt underbar. Som en ros! 

Provning av jeansen som jag beställt i storlek 2. Jag tycker de sitter perfekt. Jag vill minnas att när jag köpte mina debaser pants förra våren så beställde jag både stl 1 och 2 och att ettorna inte ens gick att stänga. Jag var då lika smal som jag är nu. (Tänk, för ett år sedan vid denna tiden mådde jag inte alls bra, kräktes och hade mig. Jag var ju gravid med lillasyster.) 
Mönstret på byxorna tycker jag var jättefint och byxan kändes lite mjukare än mina Debaser pants också. Kan nog tänka mig att äga ett par till av denna sort, fast i en annan färg.


Klänningen sitter lika bra som mina andra 1:or som jag har av denna sort. 327B. De har bytt namn på klänningen då den nu heter Evergreen dress istället för Light cotton embroidered dress. 


I helgen rensade jag ut tre Odd Molly plagg ur garderoben som nu ligger uppe på Tradera för er att fynda! Här hittar ni mina annonser. Ni kan ju även passa på att klicka hem lite fina barnkläder och leksaker. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan