onsdag 12 mars 2014

Våren är här...


Idag på självaste VICTORIA dagen (alltså, dagen då alla Victorior har namnsdag och inte kronprinsessans födelsedag) har solen lyst på en klarblå himmel och lockat fram vårkänslorna och lusten för att röja runt lite i trädgården igen. Krokusarna som jag grävde ner i höstas har tittat upp och står där i rabatten trånandes efter solens strålar. Man blir så glad av dessa små blomster. En besvikelse i år igen är att endast 1 ynka liten snödroppe iddes titta upp. Jag måste verkligen gräva ner mer lökar till hösten. Jag ser framför mig en massiv tuva med 100 tals snödroppar. Ja, jag får drömma ett tag till och ta nya tag till nästa vår.

Imorgon blir det en tur till tippen efter att jag lämnat av barnen till skolan. Jag röjde lite i vår dynlåda aka leksaksgömma och där fanns ju ett ton plastleksaker som var söndriga på ett eller annat sätt. Dags att slänga kanske?

Så har jag gjort en rejäl röjning i barnens garderober igen, och lagt upp 74 nya annonser på Tradera! Så in och titta vetja, kanske hittar du något som du "behöver". HÄR hittar du mina annonser. Funkar inte länken så sök på Förgetmigej så hittar ni alla mina annonser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan