fredag 14 februari 2014

Tie-Dye...

Nyheter från Odd Molly

Tie-Dye


Batik! Vad tycker du? 

Det är inte min kopp av te så mycket kan jag säga så dessa kommer inte hem till mig trots att varje plagg kommer bli unikt. 

Jag skulle inte köpa något Odd Molly denna månad alls hade jag bestämt. Fast jag är ju rätt dålig på att hålla på min köpstopp som ni kanske märkt. Ett inlägg i Odd Molly snackisen på FB sent igår kväll gjorde mig nyfiken på att gå in på Odd Mollys hemsida. Jag lade ner plagg för 10 000 kr i varukorgen, tänkte, sållade, raderade, och tänkte lite till. Till slut blev det ett klick och nu är ett paket på väg hem med två plagg...

Så i helgen skall jag välja ut minst två plagg i garderoben som skall säljas....Wish me luck!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan